PrensessAnneesi çok haklısınız. Akılları sıra iyi bişey yaptıklarını sanıyorlar. El kadar bebeye ağzına yesin diye verilmemesi gerekeni vermek ona zarar vermek nasıl bir haz veriyor anlamıyorum. Benimde beş buçuk aylık oğluma kayınpeder eline bisküvi uzatıyor. Napacak alacak mı bklm diyor, alıyor çocuk , ağzına götürecek mi diyor.. ya sabır.. eşime al elinden çocuğun bisküviyi diyorum,almadı .. yahu bırakın bu adrenalin işlerini el kadar bebe derdini anlatamayan Allah’ın minik kulu.