Busralyaa ya ben de aldım bu şampuandan, ama hiç faydası olmadı. Hani inatla da kullandım, belki kısa vadeli çözüm değildir uzun süre kullanmak gerekiyordur diye düşündüm ve yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ama cidden hiç faydası olmadı. Olumlu yorumları gördükçe de herhalde bana yaramadı diye düşündüm, hatta bir ara sayfasına da yazacaktım, acaba aldığım çeşidi mi doğru değil farklı çeşit mi alsam diye düşündüm ama vazgeçtim.
kızıma sebamed şampuan almıştım, onun da alerjisi olunca kullanmayı bıraktık, boşa gitmesin diye şimdi onu kullanıyorum daha güzel valla 😅