Benim bebeğim 2.415 doğdu ufacıktı bende çok laf duydum 40 ından sonra büyüdüğünü gözümle gördüm ilk başta gittiğim doktorlar bile bebek çok küçük çok zayıf diye laf ediyordu şuan 2 ay 6 günlüğüz 4600 olmuşuz bugün öğrendik merak etmeyin toparlar benim çocuğum büyüdüyse her çocuk büyür çok sorun yaşadık çünkü