Bebeğim 4,5 aylık. Sağ ayağı hafif dışa dönük doğdu, sıkışmadan dolayı. Masajla falan düzeldi şükür. Ama kayınvalidem taktı çocuğa kafayı, basmıyor masajla korkuttunuz çocuğu, şimdiye basması lazımdı falan diyor. Korkuyorum arkadaşlar, sorun yoktur değil mi?