Marjinal_Anne2 Gerçekten kızıma ağlatmadan destek alabileceğim birilerini arıyorum ama fiyatlar o kadar yüksek ki anlayamıyorum , kendim yapabilirim ama bir destekle beraber gitmek daha iyi olur benim için yol gösterir 🥺
Sltan45_a Marjinal_Anne2 uyku egitimi almayı bende düşündüm ama şöyle birşwy var aglayınca dayanabilceksen egitim al. Ben ala madım o yüzden
Crane Marjinal_Anne2 bebek bakım sorunlarına mucize çözümler kitabını alın. Hamileyken bir arkadaşım vermişti okumam için ama bi fırsat bulamamıştım. Bir sürü para verip uyku eğitimi almış biri olarak neden o kitabı okumamışım diyorum kendime.
Kelebek1407 Marjinal_Anne2 Ben bebeğime hiç bir şekilde uzmandan destek almadan eğitimi verdim. Tabi araştırarak yaptım şuanda çok şükür elhamdülillah akşam 22:00 dan sabah 8 e kadar uyuyor bazen 6 da uyandığı oluyor ona da şükür diyorum. Başta ağlıyor uzmanlar da ağladığında hemen almayın diyor zaten. Ben öyle yapa yapa alıştırdım kızım 1 yaşında 1 buçuk ay felan oluyor sanırım çok rahatım 11 ay perişan olmuştum uyku probleminden dolayı.
meryembetul Marjinal_Anne2 yoo bnce kndiniz uygulayin niye destek aliyrsunuz ki… Destek aldiginiz illa gidecek siz bilin herseyini bebginizin… Bnde vermeye basladim agladi agladi şimdi kndi uyuyo elhamdülillah bugun son günümuz insallah… Size dewtek olacaklarda anne… O yuzden bnce kndiniz tek basiniza verin daha iyi… Bn esjmi bile karıştırmadan yapiyrn…
Sltan45_a Marjinal_Anne2 demek istediginizi anladım. Ama naparsanız yapın ilk etapta aglıyorlar çünkü alışkanlıklarınızı bozuyorsunuz.
Marjinal_Anne2 Sevilayy_1 devam ediyor mu önemli olan benim için o işte hani sürekliliğin devam etmesi 😔
Aycan1061 Bebeginiz uykuyu sevecek kitabını alın bende ben denedim ve şuan cok rahatım uyksu geldiginde yatagına yatırıp cıkıyorum hem ben hem benegim rahat etti keşke en başında alsaydım da bu kadar cekmesydim☺️Biraz aglıyor ama buna degiyor.
Aycan1061 Marjinal_Anne2 hayır zaten agladıgı zaman alıp sakinleştiriyorsunuz kitabı alınca herşeyi yazıyo sizi rahatlatıyo ama mutlaka alın ben daha küçükken yapmadıgıma pişmanın bu kadar büyük bi rahatlık yok
meryembetul Aycan1061 bn kiizm 3 ay olmasına 5 gun kala basladim… Su an 3. Ayimiza 2 gun kaldi inşallah… Uzmanlar gunduz ve gece cok sık uyanan bebekler oldu mu erken uyku egitimi vdrneye baslayin dedi kizimda buni farkettimin 3. Gunu basladim… Kndim veriyrm hic bir yerden okuma yada destek almiyrm 1. Gun elim gogsunde sakinlestirerek haff vura vura uyuttum tabi o agliyo 40 dk kadar surdu ara ara ağlamalar ana yuregi onun icin dayandim… 2. Gun yani dun 25 dk dustu aglamasi uyumasi bugun bakalim insallah nasil olacak… Bebeklerin uyku yeme icme butun duzenleei biz ne yaparsak onlar ona hmn uyum sagliyi o yuzden az sabir ve kndiniz vermeye cakisin derim bn
Egemen06 Marjinal_Anne2 herkesin bir kitaptan beklentileri, kendinde bi şeyler bulduğu farklıdır tabi ama ben o kitapta nedense elle tutulur bir bilgi göremedim. Belki de bu konuyu çok araştırmam ile alakalıdır. Genel olarak her şey ile ilgili bilgi var uyku adına. Üç tane yöntemi de üç dört sayfa anlatmış. Benim tavsiye edeceğim kitap kim west in iyi uykular tatlı rüyalar kitabı.
Marjinal_Anne2 Egemen06 kitap hakkında genel yorumlar sizin yaptığınız şekilde o yüzden kararsız kalmıştım , kim west yöntemini de çok araştırıyorum
Marjinal_Anne2 meryembetul ama çok ağlatarak istemiyorum işte kendim yapabilirim evet ama sanırım biraz saatler konusunda kararsız kalıyorum
Marjinal_Anne2 meryembetul çok haklısınız benim kızım da 3aylık rutinlere başladım ben de akşamları duş masaj sac tarama vs ama gündüzleri rutin oluşturamıyorum
Kelebek1407 Marjinal_Anne2 Yok canım çok aglatmadim ama bi yarım saat bekleyin gozukmeyin derim çünkü uzmanlar çocukların 3 saat aglayabilmesini normal karşılıyorlar zaten bir çocuk 3 saati geç yarım saat anca ağlıyor sonra pes ediyor ve uyuyor bir kac defa yaparsanız zaten kendiliğinden alışıyor. Bir çocuk ne kadar uyanık kalırsa o kadar uykuya direniyorlar. Ne kadar çok uyursada o kadar uzun uyuyor aklinzda bulunsun. Birde en geç 3 saate bir uyut bebeğini, saat rutini kur sabah erken kaldir. 1 hafta da alışıyorlar.
meryembetul Marjinal_Anne2 kalma sakin kararsin bn ne zaman esnerse o zaman yatagina koyuyrm mamasini veriyrm uyuyo insallah… Ama aksam 7 bucukta yatagina koyuyrm 8 e kadar oyalaniyo snra uyuyo ins… Inan kndin dene birak aglasin hepsine bix alistiriyrz… Agladi bnm kizim da cok bnde onunla oturdum agladim snra beni hissedecegi aklima gelinve sustum insirah suresini okudum hep uzerine kolaylassin diye elhamdülillah yaa inan ve başaracaksın biz anneyiz bunu unutma yeter cnm bmm, 🤲😊
meryembetul Marjinal_Anne2 gunduz bnde de rutin yok olusturma zaten simdi cok erken.. Kndisi uyjusu gekince uyuyacak ins…