27 günlük olduk 10 günde göbek düştü kanaması yeni kesildi doktor hiç bişey de vermemişti sürmek için kendi kurusun demişti , sonrasında kanıyo diye götürdük içini biraz açıp baktı bi sorun yok kanaması az olduğu sürece de iğneye gerek görmediğini söyledi