AlmilaDoga Deletedmom413 işte ben de diyorum ki ezan başta okunurken ardından isim söylenmio mu bebişlerin kulağına orda ne isim söylediler ki
Kuzey03 AlmilaDoga yani hem ezzan hem isim oluyor evet ama isim olmadıgı için sadece ezzan okundu ezan yeterlti zaten ismini okurken tekrar ezanla beraber söylüyorlar
AlmilaDoga Kuzey03 anladım canım ama senin içine ne siniosa onu koy ☺️ Ömrünce içine ay keşke koysaydım deme