Depeend kullanmayı tavsiye ediyolar ama o naylon olduğu için çok nem yapıyormuş dikişler ıslak kalıyomuş ben depeend içine hastaneden gazlı ped alıp koydum sürekli onu değiştirdim sonrasında kanama azalınca da ped yerleştirdim içine onu değiştiriyodum hiç rahatsızlık vermiyodu dikişlerde daha hızlı iyileşiyor