Hanife4461 Ama serlikbyok gibi sadece şiş 4 aylık bu arada dizinde diş çıkarıcagı zaman böyle kızarmışmıydı ve böyle olduktan ne zaman sonra dişleri çıktı hiç diş çıkma belirtiside yok huysuz felan degil yiyp içmeside güzel Mora
Deletedmom413 Hanife4461 Masallah Her dis cikarim sorunlu gececek diye bisey yok canim Dissiziz biz bilmiyorumda :)
Hanife4461 Deletedmom413 ben yara zannettim kiz bebeklerinin ikisininde diş etleri şişmiş ama birinde böyle şiş yara gibi kızarık görünce korktum ☺️ sizin ne kadarlık
Mora @Hanife4461 böyle oluyor ama biraz sürüyor gelmesi doktora sordum da, bizim bir aydır böyle bekliyoruz bakalım patlamasını