Bebeğim 2 ay 11 günlük 3,4 gündür akşam üzeri uykularına dalamıyor bazen 4 saat bile uyanık kaldığı oluyor. Akşam 9 gibi uyuduktan sonra da gece 2 ye kadar kesintisiz uyuyordu. Uyku düzeni oluşması açısından uyandırmamanın doğru olduğunu duyduğum için uyanınca emziriyordum. Doğduğu ilk günden beri de her istediğinde emzirilen, acıktığında mutlaka uyanan bir bebek oldu saat kurma ona göre kalkma hiç yapmadık. Açlığa dayanamıyor zaten acıktığı zaman çok ağlıyor. Dün yine akşam üzeri uykuya dalmada güçlük çekti. 4ten akşam 9 a kadar hiç uyumadı. 7,30 gibi karnını doyurdum 9 da uyuttum. Gece nasıl olsa kalkar acıktığında diyerek saat kurmayıp uyudum. 3.50ye kadar kesintisiz uyudu o saatte uyandı. Gülücükler saçtı, Emdi ve tekrar uyumaya devam etti. Bu kadar saat uyuması normal mi? Yoksa belirli bir saati geçince uyandırmalı mıyım? Doktoruma sordum cevap bekliyorum bu sırada siz annelere sormak istedim