Oglusm Ay aşısı oldu oğlum 1 hafta önce hic vurulmamış gibi hemsire şişme iltihap olabilir demişti ama aşı izi bile yok normalmi
Sblsrgnsn Oglusm 3 4 ay sonra belli olmaya basliyor ilk vuruldugunda hicbisey gorunmuyor ama bizim 6.aydan sonra sivilce gibi cikti sonra kizardi iz cikti suan iz olmamasi normal yani sonradan sivilce gibi bisey cikinca sasirma
2prensesannesii Oglusm canim hemen olmuyor onun belirtisi biraz zaman geçiyor öyle. Bir yul icindebelirti olmazsa test yapiyorlarmis asi tutmus mu tutmamis mi diye ebe söyledi bana.
Birgul Ucuncu ayda cikti bizimki ustu iltihap gbi falan oldu hemsireye msj attim bizim istedigimz bu zaten dedi.asi tutmus anlamina gelir dedi.dorduncu aydayz kirmizi yeri sis gibi ama iltihap faln kalmadi
ayazasaf Oglusm aşı izi 4. Aydan sonra beliriyor. Belirdikten sonra iltihaplı görüntü olabilir ellemeyin yıkarken bastırmayın dedi hemşiresi kabuk tutabilir kabuğuda sökmeyin vs
Zask Oglusm 1 ay sonra falan şişmeye başlıyor. Kızarıyor, yara oluyor, kabuklanıyor. Birkaç ay böyle devam ediyor. Aklınızda bulunsun.
Mom93 Kızlar bizimki bir ay iki gün oldu aşıyı olalı iz falan yok bu tutmadiginimi gösteriyor ama kimiside iz olması şart değil tutmuştur diyorlar hangisi doğru
asz Oglusm evet bırakiyor.ama 4 aya girerken falan.bizim bıraktı.oğlum 4 ay 27 günlük.hatta iltihap bile oldu kızardı sonra söndü.şuan bile hafif iltihap var sanki.
melis_duru Oglusm 1-2 ay sonra iz oluyor. Iz olmazsa tutmamış demek olabiliyor. Benim kızımda iz olmamasından şüphelenip test yaptırdım ve gerçekten de tutmamış. Haftaya tekrar aşı olacak