Tugba6336 Zeynep25 ben uykusuzluğa hiç gelemiyorum normalde. Ama bu gece oğlum çok kötü kustu. O yüzdem uyumayıp başında bekliyorum. Sağlıklı olsunlar uyku hal olur inşallah 🙏🏻
Zeynep25 Melikesmum Bazen düşünüyorum 🤔 nasıl oluyor da dayanabiliyor yani bir süre sonra bünye kendiliğinden düşer ama tık yok
DamlAyaz Bizimkide coştu yine okadar gazlıki uykusundan zıplatıyor. Artık süt alerjisi olduğunu düşğnmeye başladım
Nigarkaara DamlAyaz süt alerjisi çocukda bolca gaz olur canım genelde en belirgin belirtilerindendir. Çok dikkat etmen gerek gelişim geriliği oluşuyor bebekte. Ve kendine iyi bir Dr bul derim bide instgramda alifuatserpen diye bir Dr var takip edebilirsin o bunlarla ilgili post paylaşıyor sürekli
Begum8tarik Benımde sorunum kendım yani şöyle diyim herkes uyuyor ben ayaktayım toplasanız 3 günde 15 saat uyumamısımdır :((( uyuyamıyorummmm
DamlAyaz Samiye ben emziriyorum. Süt ve süt ürünleri, hazır ve paketli gıdalar vb. Tarzı şeyler yediğimde çocukta sıkıntı yaşanıyor. En hafifi gaz oluşumu kolik sancıları. Kanlı kaka, boy uzamaması, gelişim geriliğine kadar gidiyor ipin ucu:(
Ebeoz Nasıl dua ettiğinize dikkat edin arkadaslar. Ben hep aglamasın da uyumasa bile oturur beklerim dedim. Kızım iki aylık şu an gülücükler agular havada ucusuyor. Gram uyku yok gözünde 😊 neyse buna da çok şükür
Mel-sin Aynı sorun bizde de var. Emerken ya da gazını çıkarırken uyuyakaliyor yatağına koyuyoruz gözler fıldır fıldır sanki saatlerdir uyumuştum uyanmış gibi. Deli gibi esniyor ama uyumamak için direniyor adeta.