Mrs_Mert Deletedmom297 düşüncesi bile bi mide kaldırıyor haklısınız ama zaten bebeklerde hayal ettiğimiz gibi sümük çıkmıyor 😅 öff bu çok açık oldu kusura bakmayın 🤢
BrcAzra Deletedmom297 bende sadece sıkıyorum yumusatsin diye o sekilde yapamıyorum durmuyor hatta bu aralar cekmeme bile izin vermiyor bagira bagira temizliyoruz 😁
Balteknem Deletedmom297 benim 4 aylik ben sıkıyorum bazen cok disardaysa tabi dikkatlice eltimde aynisini yapardi kilitli ignenin kilit yeriyle aliyorum hemen geliyo evet aspiratör olanlar zor oluyor
bir_pasa_annesi Deletedmom297 birde siyah tel toka var cnm görünürde olursa onlada alıyorum raaat oluyo 😁
elvinazra-27 tosbikannesiii çok tikaliysa çok zorlamadan hafif bir şekilde deneyebilirsiniz ama dikkatli olun . Çok hassas şuan
Ballilokumumalis Deletedmom297 canim ben serum fizyolojik kullanıyorum normal serum şeklinde olanını alıyorum birde otribebenin ağızdan cekmeli olan burun aspiratorunu kullanıyorum gayet iyi benimde oğlumun burnundakiler görünmüyor ama cekince baya geliyor pompali olanınıda kullandım bes para etmez hiçbir ise yaramiyor
HeyArnold Deletedmom297 otribebe al en güzeli ayrıca önemli olan serum fizyolojigi burnuna sikman yani tamamen çekmen gerekmiyor zaten genzinden akar gider
HeyArnold Ayrıca eczaneden serum şeklinde serum fizyolojik alıp şırınga ile 3-5 CC çekip siringadan burna damlatabilirsiniz. Miniklerden çok daha ekonomik olur anneler. 🌼Ben de kol kadar var 😅