Merhaba, bebeğim 10 aylık, işe başladım, sağım yapıyorum ama içmiyor. Kaşık, suluk, bardak, biberon hepsini denedik, olmuyor. Dikkatini dağıtıp vermelerde olmuyor, içmiyor. Çoklu gıda alerjisi var, yediğimiz ek gıda çok yok, bu sebeple sütü içsin istiyorum ama başaramadım. 1 hafta oldu alışamadı, önerisi olan var mı?