dertlikerkenez yo yo estağfurullah. Bizim gün içerisin de belirli aralıklarla sancılarımız oluyor o sancılar geldiği zaman inanın psikolojik anlam da mahvoluyorum çocuğumu öyle kıvrandığını görürken bu yüzdenbir çare burada ki özel bir doktora göründük her şeyin normal olduğunu hatta normalin bi tık bile üstü olduğunu o sancıların her bebeğin malesef ki yaşamış olduğunu gibi şeylerden bahsetti, muayene ettı bacaklarına kulak ve boğazlarına genel rutinler ardından reflü olduğundan bahsetti ama hala anlayamadım o ilacı gazımız olduğu için mi verdi yoksa reflümüz olduğu içinmi bunu en yakın zaman fa tekrar telefon açıp kendisine ayrıntılı şekilde soracağım.