sdsd daha bu sabah bir elimde bebek varken diğer elimle kapattım, bavul gibi çekçeki ile arabaya götürüp yine tek elimle koydum. O derece hafif ve pratik. Katlanınca da dik durabiliyor. Açarken ise bacağımdan hafifçe destek alıp açıyorum, yine tek elle. Sürüşü de çok rahat, çok hafif. Ben çoooook memnunum.