Seyhann
Belli bir süre sonra süt Makinesi cok ıyı süt cıkartmıyor. Bu az süt yada çok süt olmasından kaynaklanmıyor.Bebeklerın emme gücü süt Makinesinden daha kuvvetli ve çok daha fazla çekiyor. Sütünüzün besleyıcı olması makineden anlaşılacagını sanmıyorum.