Birgul ben görmüşken cevaplamak istedim 😊Evet silme aparatına su dolduracaksınız ama sıcak olmayacak.1-2 damla da camasır suyu ya da ne damlatacaksanız artık onu damlatın( cok önerilmiyor) , paspasını yapıstırın/takın. Halılara cıkmaması icin haritalandırma kısmından onları isaretliyorsunuz ama haritalandırma cok iyi calısmayabiliyor. Benim evde suan sadece salonda halı serili onuda öncd süpürtürüp topluyorum ( manuel olarak ) sonra tüm evde geziyo rahat rahat canım katyam 😊