Deletedmom388 cevap vermek istedim☺️ Evim cadde üstü ve sabah süpürsem aksam leş gbi simsiyah toz oluyor her yer özellikle camın önündeki zemin. İnanın abartmıyorum camın önündeki yere basıp beyaz halıma basınca ayak izleri olusuyo o derece. Şimdi her gün süpürüp sildiriyorum evin genel tozu bile kalmadı diyebilirim. Ve hergün süpürülmesine rağmen her gün toz haznesi doluyo. Gerisini siz düşünün. Kısacası ben çok ama çok memnunum , eşimin doğum günü hediyesiydi bana ama benden çok ona yaradı o süpürüyodu çünkü hamileliğimden beri, şimdide malum kızım kucagımdan inmediği için yine o süpürüyodu bi nevi kendine almıs oldu 😅😂 alın , aldırın , işiniz kolaylassın ☺️