Kızlar mayıs 29 da sezeryan doğum yaptım . Ben kendimi bildim bileli adetim düzensiz o yüzden normal yolla hamile kalamadım 6 sene sonra tüp bebekle hamile kaldım ve doğumdan 39 gün sonra adet oldum yani kırkım çıkmadan 4 5 gün önce bitti. Korunmak istemiyorum çünkü yılarca olmamış. Şimdi korunursaam tekrar hamile kalamam diye de korkuyorum bu sefer tüp bebek yaptırmaya maddi acıdan durum yok. Ama korumazsam hemen hamile kalır miyim diye de düşünmeden edemiyorum. 4 5 gün oldu biteli bittikten sonra birliktelik oldu ve bugün afedersiniz ama idrar kaçırmış gibi açık kırmızı lekele gelmiş. Adet sonrası olan lekeleme olabilir mi yoksa tutunma belirtisi mi 😥😥 fikir verin lütfen. Kafamda deli sorular.