Psikologanne95 Korse siparişi verdim bugün geçti elime. Tam bedenimi aldım ilk kopçasına taktım ama beni çok sıkmadı rahat hareket ediyorum bu normal mi yoksa bir beden küçüğüyle mi değiştirmeliyim?
Cereninervasi Bence değiştirin bende aldığımda ilk kopcasini zor kapattim zaten zamanla son kopcayi bike rahat kapatıyordum. Yani zaten gitgide rahat kapatacaksıniz simdiden rahatsa takmanın bir anlami kalmaz