nazrin_rzza11 Bübchen yagini kullaniyorum.Ama kremide var sanirim hic kullanmadim bilmiyorum o yuzden.Yagi guzel hem nemlendirip hemde masaj yapiyorsunuz ayni anda
GoncAy Meva2206 bende zeytinyagı kullanıyodm ama kılları güçlendirir artırır dediler kullanmıyorm artık
Serranur30 iremceren bende bu ürünleri kullanmak istiyorum içeriğinin iyi olduğunu zaten biliyorum ama kokusu nasıl onu merak ediyorum bitkisel olarak bir çok ürün denedim şampuan sabun yağ krem ama hiç güzel kokmuyolar istiyorumki böyle hoş bir bebek kokusu olsun
civcivininannesi Hanımlar bende mustelanin ürünlerini almak istiyorum bebek için neler almalıyım fikrim yok kullananlar fikir verebilir mi 🤗
dygcm civcivininannesi ben şuan mustela kullanıyorum şampuan kafasınada aynısından suruyorum vucuduna da vucut losyonunu vucut yağını bide yüz için ayrı yüz kremini kullanıyorum
dygcm Serranur30 mustelanın kokusu güzel bence yani ben begenıyorum ama oyle mesela e bebek magazasına gırdıgımızde onların kendıne has bi bebek kokusu var ya oyle de bi koku olmuyo yani 😂
iremceren Serranur30 güzel temiz bi kokusu var böyle hafif bi lavanta kokusu diyeblrm tarf edemedm 😂🙊
Meva2206 GoncAy yaa öyle mii ben yapmaz diye biliyorum ama . . Emin olamadım simdi. Ama banyodan sonra karnına masaj yaparak sürdüğüm zaman bebek çok rahatlıyor, karni dinleniyor