Arkadaşlar merhaba 22 günlük oğlum. Çok uykusu var ama çocuğum uykuya dalamıyor, ağlayarak uyanıyor. Karnı tok, gazı yok, altı temiz, benide istemiyor, sadece karnından gurul gurul ses geliyor, ama sabah kakasını yaptı. Acaba diyorum ben üşütüyorum da sütümden o da ondan mı karnı gurulduyor. Ama antalyadayız Temmuz ayındayız me kadar üşüyebilirim ki ? Birde kızlar annem diyor ki bu çocuk ishal gibi ama zaten şu dönem kakaları sıvı olmaz mı ? Tecrübeli analar yardımlarınızı bekliyorum 🕊