Merhaba
Daha once post açmıştım bu konu ile ılgili ama maleser yetisemedim herkeze ve cevaplayamadiklarim kaldi. Eger cevaplamadiklarim bu posta denk gelir ise affetsin beni. Ozur dilerim yetişemedim malum benimde bir çocuğum var elimden geldigince hesaplama yapmaya calısıcam.
Simdi sizden ricam bebeğinizin dogdugu tarihten bu zamana kadar haftasını hesaplayın kac haftalik bebeğiniz bunu yasin bana ve bende bakim. Yoksa benim için yetişmek cok zor oluryo. ‼DOĞUM TARIHI DEĞIL KAC HAFTALI BEBEGINIZ ‼ bunu yazın bana lutfen daha hizli bakabilmem adina
Hepinize bebeginizi sağlıkla büyütmenizi diliyorum…