güzel anneler bebeğim 1 aylık kontrolde 370gram almış hemşire ve doktor az dedi sizce çok mu kötü bir durum
neler yapabilirim
emzirirken uyuyor zor uyanıyor sütümü de arttırmak için ve bu durumlar için ne yapabılırım
trabzonda yaşayan anneler carsa hangi doktoru önerirsiniz yardımcı olabilir misiniz????