Azolili Maryhoney zaten 6 aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor. Ayda 200 300gr falan yanlış hatırlamıyosam. Kilosuda ayına göre normal görünüyor. Doktorunuz ne yorum yaptı
Burcubyk55 Maryhoney 14 aylık kızım ve 10500. Gayet normal kilo olarak çok iyi yanı sizinki. Sicaktan iştahsızlık çok görülüyor benimkide öyle hiç bisy yemiyor
Bilgehan Maryhoney gelişim geriliği yok aslında şu an normal ama kilo alımı çok yavaş. Doktora danışmalısınız
Hande8978 Maryhoney senin ki yine iyi 😉 oğlum bir yaşına girdi sekiz buçuk kilo 😞 aşırı hareketli hiç oturmuyor sürekli yürüyor dişler yüzünden yemek yediremiyorum bizde aynı durumdayız 😔