Dogru yas araligi ikibucuk uc yas araligiymis. Kizim iki yasinda fakat herhangi bir sinyal yok sadece yapinca soyluyor. Birkac gune ogrenir eger ogreteceksen dedi birkac arkadasim. Hani iki bucuk yasini beklersem kisa denk geliyor. Uc yasini beklersem diger seneye yazin beklemem gerekiyor. O da havalar sicak bezin yanlarindan isilik oluyor. Kaka pisiriyor poposunu kiyamiyorum ne kadar erken atsam o kadar rahat eder diyorum bir yandan da korkuyorum ogrenmezse diye. Muallaktayim yani bu konuda canim