Normalde 38 haftalık (erken doğdu) ama şuan 6. Atak dönemindeyiz. Ve uykularımızı bıçak gibi kesti, dün gece 4 te uyandı ve bidaha uyumadı 😔 sürekli ağlıyor, çığırıyo.(odasından çöküp yanıma kadar geliyor önümde durup ağlamaya başlıyor, mesafenin hiç önemi yok) mamayı yarım yamalak yiyor ek gıda desek hak getire duvarlar dolaplar yiyor fırlatmaktan. Mama sandalyesinde oturmak istemiyor, halbuki çok severdi🤦🏼♀️ Napıcam ben daha yeni başladı birde atak 😭