Gokce_s https://imgyukle.com/i/SaAu5M Kızım 13 aylık henüz hayla bir dişi bile yok. Altan sol dişi bir türlğ patlayamadı iki aydır şimdi de bu şekilde gorunuyor elimi değdiğimde bi şişlik var ama diş sertliğinde değil henüz sanki iltihap gibi duruyor gibi geliyor bana yada kafayı yedim artık😪😪 lütfen yorumlarınızı bekliyorum
Mirel1616 Evet diş hayırlı olsun 😌Çok şanslısınız dişlerin geç gelmesi herzaman iyidir temiz ve düzgün dişleri olucak insallah
Gokce_s Hafsa_anne evet çok zor oluyor demi geç çıkınca mız mız surekli bi patlasa rahatlıcaz hepimiz. Teşekkür ederim 🌺
Hafsa_anne Gokce_s evet ama bundan sonrası kolay Allahın izniyle eline yeşil soğan verin dolaptan havuç çıkarıp verin kaşığı varsa dolapta bekletip verin serin serin damaklarını rahatlatsın yavrucak
Birminnosannesi Misirekmegii Tam 5 ay 1 günlüktü ben fark ettiğimde. Şimdi 7 aylık olacak üst iki diş patladı patlayacak.
Mirel1616 Misirekmegii sağlıksız demeyelimde çürümeye daha meyilli oluyor sanırım ama diş bakımı erkenden yapmak gerekiyor şimdilik temiz bir tülbentle dişlerini temizleyin her gün