Iyi günler arkadaşlar 3 ay önce doğum yaptım 48 kilo ile yaptım birden 10 kilo verdim ve hala veriyorum canım hicbir şey istemiyor 36 kiloya düştüm çok aşırı zayıfladım acaba nasıl kilo alabilirim hormon iğnesi yaptırmayı düşünüyorum özel mı devlet mı yapıyor ne kadar nasıl yapıyorlar bilgisi olan var mı veya en hızlı etkili nasıl kilo alabilirim