Kuboos_ ben aynısının beyaz olanını aldım memnunum önünüde çıkara biliyoruz ilk zamanlar arkasına yastık koyuyordum yeni gıdaya geçtiğimiz zaman şuan bişey kullanmıyorum tam otura biliyor çünkü bide kılıf almayıda unutma masaya ait yok biz ekstra aldık