Bhrsnr19 bütçene en uygun olan bence evy baby, bende senin gibiydim çöpe giden Bi bez için bu kadar para vermeye gerek yok bence. Pişik yapmadı süreç her bez iyidir o da bebeğin cildine bağlı. Ben evy baby kulaniyorum sadesi olanı ve memnunum. Biraz çiş kokiyor o da sıcaktan olsun o kadar. Fazla para vermeye gerek yok, sonuçta çöpe gidiyo 3,4 saat sonra. Sitesinden bakabilirsin fiyatlarına. Tavsiyem bez değişiklik yaparken pişik krem koy sıkıntı yaşamazsın. Iyi günler 🌹