Oğlum bu ay sadece 300 Gr almış doktorumuz mama önerdi bu ay desteklemek için emzirdikten sonra 90 CC ver dedi . Mamayı biberona koyduğunuzda çalkalıyor musunuz yoksa kaşık yardımıyla karıştırıyor musunuz birde kaç kere vereceğimi sormamışım morelim bozulmuştu 5 aylık bizim gibi olan varsa kaç kere veriyorsunuz . Teşekkürler 🙏