Egem MaşâAllah MaşâAllah. Sanırım bu aylarda düzelmeye başlıyor. Kızım 2,5 aylık yaklaşık iki hafta önce ennnnn uzun ve uykusuz günümüzü geçirdikten sonra düzene girdi uykusu. Hem de desteksiz bir şekilde. Buradan bana ilk 40 gün kızımı kucağımdan indirmiyorum diye “bu çocuğu sen kucağa alıştırdın, çok zorlanacaksın! Aman söyle aman böyle, bik bik bik...” diyenlere selam söylüyorum 🙋🏻♀️. Ben kızımı kucağa değil, sevgiye alıştırdım bir kere.
Neyse, sizin bebisinizinde uykusunun düzene girmesine sevindim. İnşâAllah hepimizde böyle devam eder 🤗.
Ama simdi kızmayın, bende daha erken uyutun diyenlerden olacağım 🙈 nedeni ise büyüme hormonlarının 10dan itibaren salgılanması. Birden 8-9 da uyutursanız belki erken uyanır ama her gün bi 15 dakika erken uyutursanız belki oda düzene girer hem sizde günün sonunda yorgunluğunuzu atmak icin fırsat bulursunuz. Su son haftam tatil gibi geçti diyebilirim 🤪
Bol uykulu geceler diliyorum