gigibjk kızım 9 aylık olacak ayın 24’ünde. Bu zamana kadar yapılan aşıların herhangi bir yan etkisi olmadı. Doktorumuz sadece rotayı vurmadı alerjik bebeklerde reaksiyonu fazla oluyor diye. Ama sizde bir sıkıntı olmadıysa telaşlanmaya gerek yok :) Sadece 9.ay kızamık aşısı sıkıntılı içinde yumurta proteini olduğunu için onu da teşekküllü bir hastanede vurdurmak faydalı.