Perihanokutan Kızlar bebeğim 5 aylık oldu hala kusuyor hiç değişmedi kusması emdiğini çıkarıyor. Doktor bişey yok demişti midesinde. En son bi reflü olabilir diye gaviscon diye bi toz verdi kullandık onunda hiç faydası olmadı😞napcam hiç bilmiyorum..
Biricik01 Perihanokutan bazi bebekler kusmuklu oluyor yapacak birşey yok kızım 9.aya kadar kustu kendiliğinden geçti sonra
Sndzkbr Perihanokutan benim oğlumda kustu bende kullandım pek yararı olmadı ama merak etme ek gıdaya geçince geçiyor şuan 8 aylık geçti kusmuyor .
iki_prens_annesi Aynı dert bndede var kucağıma dahi almk istemiyorum kusuyo hep ustu basi ıslak Dr test yaptı bıseyı yok dedi 😐😟