Herkese meraba hemen konuya girmek istiyorum bebegım 8bucuk aylık ve yaklasık 1 aydır boynunu egerek bakıyo karsıya ama bunun durus bozuklugu oldugumu farkettık doktora goturdugumde herhangı bı sorun olmayacgnı aoyledı dogustan tortıkolıs olan bebkler varmıs ama onlar daha anne karnında yatıs pozisyonundan dolayı oluyoms cok sukur kızım oyle degıl ama onu ıyle gordukce xok uzuluyırym ben sureklı sol tarafımda tasırdım sobra yer degıstırdm boynunu duzeltı sımdı bu ara yine yapmaya basladı sizinde boyle duydugunz bı olay yada yasadıgınız bısey oldumu acaba eger bilginiz varsa yazarsanız sevinirim herkese hayırlı gunler sımdıden teşekkürler