Dün bizim de 4.ay aşımız vardı , akşam 37 küsürdü ateşi , eşim calpol verelim dedi ama verdirmedim,38 i görmeden calpolu vermemek lazımmış,sanırım vücudun aşıya karşı bağışıklık kazanmasına engel oluyormuş ateş 🔥 düşürücüler yani öyle okumuştum forumda, ama akşam 2-3 saat kadar ağladı oğlum huzursuzdu maalesef şuan iyi uyandı oynuyor 😬