Ygz Merveasel baby plus cok iyi cekim gücü falan benim bozulmustu bende iade yaptım lansinoh aldım sonradan. Lansinohun cekim gücü daha az. Baby plus cok iyi ama hemen bozulan bir ürün
idilinannesi Merveasel ben sezeryanla doğum yaptım ebebekten ikili baby plus pompası almıştık onla geldi sütüm çoğaldı ayarlama seviyeleri de var zaten memnunum ben
Merveasel Lansinoh aldım ama sanki çekim gücü az yarım saat uğraşıyorum iki gogsumden 60 ml cikiyo en fazla ama elimle siktigimda sütüm hala geliyo anlamadım ki ben mi yanlış kullanıyorum çünkü herkes memnun mus lansinohtan uff aldım ama kızım içmiyor biberonda daha önce mama içiyordu biberonda sütümü içmiyor şimdi ne farkı var anlamadım çok üzülüyorum ise baslayinca napcm içmese🤔🤔🤔