Merhaba arkadaşlar, 48 günlük bebeğim var doktorum gaz için BioGaia ve Sab Simplex vermişti kullanıyorum ama biraz araştırdım bebeklere bu kadar küçükken böyle ilaç takviyeleri bi yerleri düzeltirken vücudunda başka biyerleri bozuyormuş gibi geliyor.. vermek istemiyorum aslında ama gaz sancısından ağlayınca çok üzülüyorum.. Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda?