Selam anneler aranızda yeniyim cumartesi normal doğum yaptım doğum sırasında vajinal varisim patlamış varlığından bile habersizdim ve kesi oldu bu ikisinin dikiş acısı canımdan can alıyor öyleki batikon sürmeyi bıraktım 2 gündür dokunamadığımdan afedersiniz lavabo ihtiyacımı bile son ana kadar tutuyorum ne kadar az gidersem temizlenirken canım az acır diye klozete bile oturamıyorum şekilden şekile giriyorum 😕 bana bi tavsiyeniz var mı eski başlıklardan sıcak su okudum duşta dikişlere tutuyorum oturamadığım için daha iyiyim sanki bilemiyorum belkide kendimi kandırıyorum doktorumdan uyuşturan analjezik kremde istedim bana kullanamazsın batikona devam et dedi çok üzüldüm söyleyemedimde batikonu kullanamadığımı başka tavsiyesi olan olsa duacısı olurum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻