Kızlar erken doğum yaptım 36+2 de bebeğim emmiyor agliycam artık memeyi veriyorum ağzına göre kafasını çekiyo sinirleniyor ağlıyor için e bile çekmiyor napıcam ben 😭 sizler naptınız emmesi için sütüm az geliyor ama bir cekiverse çok gelecek yardum edin banaaaa emmesini istiyorum