Samsunda memlekete geldik.bebegimin azı dişleri cıkacak 14 aylık yerleri baya kabarmıs yanıyor. Ama dün aksamdan beri atesi var en yüksek 37.9 gördük. 37.5 larda dolanıyor surup vermedm henüz. Samsunda memnun kaldgnz cok begendgnz bir cocuk doktoru ve hangi hastanede oldugunu yazar mısınızz