aksoyhatice İyi geceler güzel anneler . Bebeğim 13 aylık yemek yerken boğuldu ve biz hemen hastaneye geldik yatışımız oldu akciğerine bir parça kaçmasından şüpheleniyorlar yarın anestezi ile bronkoskopi yapılacak daha önce başına böyle birşey gelen oldu mu ? Nolur dualarınız eksik etmeyin yavrum kolay atlatsın 🤲
Aybarsefeee aksoyhatice ne olduğunu bilmiyorum ama Allah yardımcınız olsun inşallah hiç acımaz küçük kuşun canı bian önce atlatır 💋
NazliHilal aksoyhatice çok geçmiş olsun, kuzenimin oğluna yapılmıştı yıllar önce, basit bir işlem diye biliyorum, korkmayın Allah’ın izniyle hiç anlamayacak bile. Allah beterinden korusun canım, bununla gelmiş geçmiş olsun
Deletedmom302 aksoyhatice geçmiş olsun Rabbim şifa versin, okuyunca korktum şimdi bende sürekli eline bir şeyler veriyorum vermesem mi artık 😞
aksoyhatice Aybarsefeee yabancı bir cismin soluk borusundan akciğere kaçmasıymış anestezi vererek akciğere bir kamera salacaklarmış ve yabancımcisiö varsa o çıkartılacakmış 😏 Allah razı olsun inşallah 🤲
aksoyhatice Asyaaihsnser akşam yemeğinden sonra karpuz vermiştim eline ilk defa verdiğim birşey de değil 😏
aksoyhatice Deletedmom302 hiç anlamadığımız bir anda oldu herşey 🤦♀️ Önce özel hastaneye gittik oradaki doktor hiç birşeyi yok boğazında kalınca yanmış onun içim öğürmüş dedi eve geldik 15 dk içinde yine nefes alamadı farklı bir hastaneye geldik daha sonra. Çocuğun uyku saatiydi ya uyutmuş olsaydım düşünmek Bile istemiyorum 😏
Deletedmom302 aksoyhatice inşallah iyileşir hayırla 🙏 Allah’tan ki çözümsüz bir durum değil şükür 😔 sadaka verirsiniz daha beterinden korusun Allah’ım 😞