CemileF
her aşıda ateşi çıkmıyor benim bebeğimin ateşi olunca da 2. yada 3. günden sonra normale dönüyor huzursuzluğu devam ediyor tabi 1 hafta bazen daha fazla her aşıda başa saran bi döngü oldu bu bizde ben aşı olduktan sonra başlayıp 6 saat arayla bi çay kaşığı calpol veriyorum 2. Ay aşısından beri ve aşırı ateş durumu yaşamadık o yüzden çok şükür doktorunuza danışarak sizde verebilirsiniz her hangi bi yeri ağrıypr anlatamıyor olabilir diye de vermek istedim ben doktorumuzun takip ve onayı ile aşı ve devamındaki 2 gün veriyorum