mama kullaniyorsaniz mamadanda olabilir benim bebegimde mamaya basladigimizda ayni kina gibi yapmisti 3 hafta falan oyle yapti sonra sari yapmaya basladi
brn doktora sordugumda iceriginde demir orani yuksek olan mamalarda olabilir yada kakasini cok bekletiyodur bagirsakta rengi deisir dedi ki hakikatende oyle benimki 2 gunde 1 kaka yapiyo
yesil kaka normal yani dis cikarma donemindede yesil yapabiliyolar