Bebeğimin gözü bugün çok sulanıyor ve çapaklanıyor kızarık. Ne olmuş olabilir çok moralim bozuldu ya bugün çok ilgilenemedim misafirim vardı Kayınvalidem ilgilendi genel olarak ve eşimin küçük kuzenleri hiç rahat bırakmadı bebeğimi. Gözüne parmağını bile sokmuş olabilirler yanlışlıkla 😔
ne yapsam iyi gelir inşallah sabaha bişeyi kalmaz basına gelen var mı acaba 😏