Zeyhall Merhabalar yamunanın korse taytını kullanıp bacak ve basenlerinde incelme olan oldu mu memnun kaldınız mı acaba
Yusufyigit-1 Zeyhall evet ben kullanıyorum yaklaşık 3 aydır gözle görülür baya fark var incelme ve sıkılaştırma konusunda. Ama tek hatam giymeden önce ölçülerimi almayı unuttum kaç cm inceldim bilmiyorum ama gerçekten güzel terletiyor
Balkupummm Zeyhall tayti cok guzel bende hem korse hem tayti var korsede bebegimi ayagimda sallarken cok zorlaniorm tayti daha cok tercih ediorm guzel terletior duzenli kullandiginzda incelme oluyor
Zeyhall Yusufyigit-1 benimde tek sorunum bacak ve basen çok sevindim bu yazdığınızı okuyunca inşallah benimkisi de incelir ☺️
Zeyhall Yusufyigit-1 içindeyken rahat hareket edebiliyor musunuz peki ben yamunanın bel korsesini kullanıyorum ama otururken ve emzirirken zorluk oluyor rahat edemiyorum
Yusufyigit-1 Zeyhall evet çok rahat edilmiyor ama yapicak bisey yok maalesef incelmek uğruna her gün 5 saat felan giyiyorum
Zeyhall Yusufyigit-1 otururken veya hareket ederken zorluk oluyor mu bende korsesi var da otururken baya zorlanıyorum dik durmak gerekiyor
ilkmutluluk17 Yusufyigit-1 nadıl kullandın etkisi oldu mu gerçekten ben korsesini aldım da memnundum şu an grbelik var diye kullanmadım sonrasında kullanmayı düşünüyorum gerçekten etkili mi
Yusufyigit-1 ilkmutluluk17 hergun giydim çok düzenli kullanmak lazım yoksa etkisi olmaz. Leslie yaptım günde 30 dk ve beraber inde de diyet tabiki
ilkmutluluk17 Yusufyigit-1 bende 33 kg verdim de sıkılaşmak için özrlkke katın vr iç bacak için soruyorum