Smgeakkurt 10 günlük olduk bugün kızlar bebeğim günde 1 2 defa cıs yaparak bezini alıyorsam 4 5 defa kakali alıyorum bu kadar kaka yapması normal mi acaba ?
Omerinannesi342 Smgeakkurt oy ne kakalar temizledik 😂 altını açarken dikkat etraf pislenebilir benim oğlan altını açtıktan sonra tan temizlerken bir daha yapıyordu 🤦🏼♀️😂
GramPozitifBakteri Smgeakkurt normal küçükken çok sık yapıyorlar 🙃🙃🙃 kaka silerken avcuma yapmışlığı var 😃
Minniemouse_4235 Smgeakkurt normal 10 defa da yapabilir ilk zamanlar öyle oluyor korkma herşey yolunda
karabocuk Smgeakkurt cok normal hic korkma hatta bir kac ay sonra allahim keske hergun duzenli yapabilse diyeceksin biz kaka yaptiginda pırtladığında evde bayram yapiyoruz esimle😁
TC07 Smgeakkurt Kimi bebek 5 günde 1 kimisi günde 5 kez yapıyor gayet normal. Önemli olan kıvamı rengi yapısı kokusu. Bunları takip edin lütfen.