Nurhira61 Hanımlar 7.5 ay önce doğum yaptım karnımda ara ara damar çekilmesi gibi bişey oluyprdu. Test yaptım negatif çıktı. Kıpırtı dışarıdan görülüyor ve belime ağrı yapıyor böylr bi durum yaşayan varmı.
MuhammedAmine Nurhira61 1.5 sene oldu Doğum yapalı benim ki bana sorsan bebek var ve yüzüyor gibi hissediyorum . Doktora sormuştum rahim kendini toparlarken bu tür kasılmalar ( bize göre bebek olan ) normalmiş .
Aymiram Nurhira61 canım benimde karnımda deyil ama belimde aynı şey var ve cok agrı yapıyor bildiğin kitleniyorum dugrulurken sanki içeride birşey oynuyor beni kıvrandırıyor mr cektirdim umarım birşey cıkma cok korkuyorum bebeğim 2 aylık
Crazymomy Nurhira61 o hareketler yüzünden ⅘ kere hamilelik testi yaptığım doğrudur 😂😂 bağırsak hareketleriymiş. Hatta bugün yine kıpraştı :))